30 dagen niet goed, geld terug

Ben je niet tevreden met jouw aankoop? Dan kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst ongeopend retourneren. Bij het retourneren zijn de verzendkosten helaas voor jou. Je ontvangt wel 100% van je aankoopbedrag terug.

Ingang zichttermijn

De zichttermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop het artikel door jou is ontvangen. Bestaat de bestelling uit meerdere zendingen, bijvoorbeeld in het geval van een backorder, dan gaat de zichttermijn in op de dag dat je het laatste artikel van de bestelling hebt ontvangen.

Retourprocedure

Het aanmelden van een retour of ruiling gaat heel eenvoudig! Stuur een e-mail naar webshop@nagellakken.nl om jouw retour of ruiling door te geven, vergeet niet je ordernummer en order datum te vermelden.

Je ontvangt van ons een bericht terug met de link voor het online aanmelden van jouw retour. Klik op deze link en volg alle stappen om jouw retour aan te melden. Na aanmelding kan je jouw pakket aan ons retour sturen.

Wij verwachten jouw retourzending binnen 30 dagen na aanmelding te ontvangen. Na ontvangst worden alle artikelen geïnspecteerd op beschadigingen en gebruikerssporen. Als alles volgens de richtlijnen door ons is ontvangen wordt het geld, 100% van het aankoopbedrag, aan je gecrediteerd.

Terugbetaling van jouw retourzending

Als je gebruik maakt van het herroepingrecht vervalt je betaalverplichting niet en zal je binnen de gestelde termijn moeten betalen. Wanneer er door jouw retour een tegoed is ontstaan en je hebt de bestelling vooraf betaald dan storten wij dit tegoed binnen 14 dagen aan je terug. Wij betalen je terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons betaald hebt.

Ruilen

Als je een artikel wilt ruilen dient deze ook ongebruikt en in originele staat te zijn. Het aanmelding van je ruiling gaat hetzelfde als onze retourprocedure. De kosten voor het retour zenden van desbetreffend artikel zijn voor eigen rekening, wij sturen je gratis het gewenste artikel op.

Als een artikel geruild dient te worden door een fout van ons of door een defect, dan worden de kosten voor het retour zenden door ons aan jou vergoed. De verzending van het juiste of werkende product is uiteraard ook voor onze rekening.

Wel zo eerlijk toch?